۱۳۹۸ اسفند ۱۱, یکشنبه

A516

فروش ورق A516 
استفاده گسترده از طریق متعدد جهت تولید کانی پرعیار شده برای فروش ورق A516 موجب زیر داخل شدن به کارگیری از کوره های دمشی یا این که بلند شده‌است , ولی فعلا اکثری از کارخانه‌ها به ویژه در آفریقا و ژاپن از آن منفعت می‌برند و به تولیدها A516 نظیر رول A516 می‌پردازند که در فروش A516 می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد .

قیمت ورق a516 اکسین کوره‌ی دمشی دستگاهی است که به صورت مداوم فعالیت میکند و در آن توشه سرد از یک تنوره‌ی عمودی , هم زمان با صعود گازهای گرم ( نتایج از سوختن کک و سولفیدهای مو جود در توشه با هوایی که از نزدیک کف کوره بدان دمیده میشود ) تحت میاید .

نتیجه‌ی این کار خشک‌شدن , گرمایش و ذوب دوچندان اثر گذار توشه , به طور همزمان با نزول آن برای تشکیل کدر و سرباره در کف کوره است .

ذوب مواد سولفیدی A516 در کوره‌ی دمشی به وسیله کلوخه‌هایی از کک متالورژی ( که از تخریب زغال‌سنگ قیری بدست می آید ) و میزان آن به ۱۰ - ۵ % شارژ میرسد . کک تحت عنوان بخشی از سوخت مایحتاج بوده و از طرفی منجر ساخت قابلیت و امکان شکافت و محافظت توشه میشود .

دیگر مواد تشکیل دهنده‌ی توشه هم بایستی کلوخه‌ای باشند تا گازهای داغ بتوانند از در بین فضاهای جانور در توشه بالا پروسه . به این ترتیب , مواد دربردارنده قیمت ورق a516 gr 60 بایستی از تکه‌های درشت سنگ معدن یا این که کانی پرعیار شده‌ای که هم‌جوشی شده , تشکیل‌شده باشند .

تولیدها کوره‌ی دمشی سرباره و مبهوت مذاب است که بعداز جمع‌آوری به تناوب بیرون می گردند .

گرمای حتمی برای ذوب به وسیله احتراق کک و گوگرد ایجاد می گردد . می‌توان جهت تامین گرمای مازاد برای پروسه , سوخت‌های مایع ( مازوت ) یا این که گازی ( گاز ارگانیک ) را از روش زنبورک‌ها به کوره تزریق کرد .

کوره‌ی شعله‌ای برای ذوب ورق A516
کوره‌ی شعله‌ای در راستی کوره‌ای اجاقی است که در آن توشه جامد دربرگیرنده کانی پرعیار شده , کلسین ( ماده تشویه شده ) و روان‌سازهای ملازم با سرباره‌ی دربردارنده A516 برگشتی از کنورتر و گرد و غبار , تا ۱۲۰۰ یا این که ۱۲۵۰ رتبه سانتیگراد بوسیله گازهای احتراقی داغ که در سرتاسر خزینه در حرکت‌اند , گرما می‌بیند .

این کوره دربرگیرنده یک اجاق گاز است که به وسیله مواد دیرگداز ( معمولاً منیزیت یا این که کروم – منیزیت ) آسترشده و سقف آن از مدل قوس‌دار اثبات ( سیلیسی ) یا این که معلق ( منیزیتی ) است . کوره‌ی شعله‌ای بوسیله سوختن پودر زغال , سوخت نفتی یا این که گاز ارگانیک در یک آخر گرم می‌گردد و گازهای داغی را به‌وجود میاورد که در سرتاسر کوره جنبش کرده و توشه را ذوب می کنند .

کوره‌ی شعله‌ای برای ذوب ورق A516محصولات کوره‌ی شعله‌ای عبارتند از سرباره‌ی مذاب که انقطاع می شود و متحیر مذاب که برای اکسید شدن و تبدیل به A516 حفره‌دار یا این که بلیستر به کنورتر نبی می شود . مبهوت و سرباره در کوره توده و A516تقل از آن بیرون می گردند .

کوره‌ی شعله‌ای دو گونه های حساس داراست : یکی از این که در مقایسه با بقیه واحدهای ذوب‌کننده انرژی قابل ملاحظه‌ای مصرف می کند ( به حالت سوخت‌های هیدروکربنی ) و دیگر این که حجم متعددی از گازهای احتراقی ایجاد می کند که دارنده اندکی SO2 می باشند .

جداسازی مفید SO2 از گازها با چنین غلظت پاره ای نقص‌ است و به این ترتیب کوره‌های شعله‌ای منجر پیدایش A516ائلی درخصوص آلودگی هوا میگردند . به همین بهانه مراحل شعله‌ای در آتی بتدریج به وسیله روش‌های ذوب دیگر مانند روش‌های ذوب تشعشعی , الکتریکی یا این که پیوسته جایگزین خواهد شد .

توصیه ممکن دیگر بازیابی هیدرومتالورژیکی بدون واسطه A516 از کانی‌های پرعیار شده‌ی سولفیدی است ولی این خط مش هنوز در روند تحقیقاتی و تاسیس واحدهای پیشاهنگ جای دارد .

کوره‌ی الکتریکی برای ذوب ورق A516
ذوب در کوره‌ی الکتریکی شبیه ذوب در کوره‌ی شعله‌ای است , با این تفاوت که هیچ‌گونه سوخت فرنگی به‌کار برده نمیشود . گرمای ضروری جهت ذوب , ناشی از ایستادگی سرباره است در قبال عبور جریان با آمپر بالا دربین الکترودهای کربنی سنگینی که در سرباره فروبرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر